تسمه ماشین آلات کشاورزی

قیمت کارخانه تسمه ماشین آلات کشاورزی

وجود تسمه ها در ماشین الات بسیار ضروری است و می توان گفت مهمترین بخش در ارتباط میان اجزا در ماشین های مختلف به شمار می رود. تسمه ماشین آلات کشاورزی نیز از بخش های حیاتی ماشین الات کشاورزی به شمار می رود. برای افزایش راندمان و استفاده بهینه از امکانات و زمان در امر کشاورزی،ب اید به ماشین الات کشاورزی وتعمیر و تعویض به موقع قطعات آن توجه نمود.

قیمت کارخانه تسمه ماشین آلات کشاورزی

آشنایی با تسمه ماشین آلات کشاورزی

آشنایی با تسمه ماشین آلات کشاورزی

تسمه ها عموما از ماده ای انعطاف پذیر ساخته میشوند حالتی حلقه ای دارند و برای انتقال نیروی محرکه بین قسمتهای مجتلف دستگاه به کار می روند.بدین ترتیب که چرخش قسمتی از دستگاه باعث چرخیدن و گردش قسمتهای مورد نظر که با تسمه به یکدیگر اتصال دارند میشود.

تسمه یکی مهمترین ابزارها و لوازم در ماشین آلات صنعت کشاورزی است و بدون آن تقریباً هیچ کدام از ماشین آلات کشاورزی قادر به فعالیت نخواهند بود؛ در انواع مختلف ماشین آلات کشاورزی از تسمه های مختلفی استفاده می شود که از جمله آنها می‌توان به تسمه های تراکتور، تسمه کمباین، تسمه لودر ها و بسیاری دیگر اشاره کردد بنابراین در هر ماشین تسمه خاصی استفاده می شود که بستگی به نوع ماشین دارد.

تمامی انواع تسمه های به کار رفته در ماشین الات کشاورزی انعطاف پذیری بسیار بالایی دارند و همچنین در مقابل آلودگی و سایش مقاومت بالایی دارند. جنس این تسمه ها در واقع ترکیبی است از پلیمرها و مواد لاستیکی مقاوم به همراه پارچه های تهیه شده از الیاف مخصوص که در بصورت یک رشته کنار یکدیگر قرار گرفته اند و اتصال محکم بین آنها است؛الیاف پارچه ای در میان بخش لاستیکی این محصول تیده و بهگونه ای با هم بافته شده است در واقع بخش پارچه ای و الیاف ان باعث تحکیم بیشتر و مانعی برای جلوگیری از پاره شدن بخش لاستیکی این تسمه ها است. لاستیک به کار رفته در این تسمه ها نسبت به سایش بسیار مقاوم است ومیتواند فشار بالایی را تحمل کرده و به راحتی خورده نمیشود . میتواند ساعتها به طور مداوم در دستگاه کار کند.

از انواع تسمه های کشاورزی می توان به تسمه های ساده روکشدار v شکل و تسمه های دنده ای v شکل اشاره نمود که هر کدام مدلهای مختلفی دارند.تسمه ها اندازه های مختلفی نیز دارند.واحد اندازه گیری تسمه میلی متر یا اینچ می باشد.برای اندازه گیری در تسمه های میلی متری قطر خارجی و در تسمه های اینچی قطر داخلی ان در نظر گرفته میشود.

خرید مستقیم تسمه ماشین آلات کشاورزی

خرید مستقیم تسمه ماشین آلات کشاورزی برای اطلاع از قیمت تسمه ماشین و خرید تسمه ماشین کشاورزی می توانید به فروشگاه های لوازم یدکی مراجعه نموده و تسمه مورد نیاز خود رابا توجه به نیاز خود با بهترین کیفیت خریداری نمایید. انواع تسمه ساخت کارخانه های صنعتتی داخل کشور و تسمه های خارجی و معتبر را می توانید در این مراکز بیابید. علاوه بر آن کارگاه های تولید تسمه محصولات خود را در نمایندگی های معتبر خود به صورت مستقیم عرضه می کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا