تسمه ماشین آلاتتسمه ماشین آلات کشتی سازی

خرید تسمه ماشین آلات کشتی سازی بدون واسطه

تسمه ها یکی از اعضا و لوازم مهم در صنایع مختلف می باشند. تسمه ها وظیفه ی اتصال قطعات متحرک لوازم و دستگاه ها به مولد های حرکتی و محرک ها را دارند. تسمه ها با توجه به تنوع بالای صنایع و اتصالات آن ها، دارای تنوع بسیار بالایی هستند. نحوه ی قرار گیری، جنس، نحوه ی تماس و محل مورد استفاده از مواردی است که در انتخاب تسمه ها مورد بازبینی قرار می گیرد. تسمه ماشین آلات کشتی سازی از صنایع خاصی می باشد که در آن از تسمه های خاص با بافت خاص استفاده می شود.

خرید تسمه ماشین آلات کشتی سازی بدون واسطه

با تسمه ماشین آلات کشتی سازی آشنا شوید

با تسمه ماشین آلات کشتی سازی آشنا شوید

تسمه ها از لحاظ نحوه اتصال و نقطه اتصالشان بر روی نقاط متحرک به دسته های مختلفی در صنعت تقسیم می شوند. تسمه های ماشین آلات کشتی سازی در ابعاد مختلف و بعضا بزرگ تولید می شوند. ماشین آلات کشتی سازی دارای ابعاد بزرگی می باشند و نقاط متحرک آن ها به دو طریق به یکدیگر متصل می شوند:

  1. از طریق گیربکس: گیربکس ها دارای ضرایب انتقال نیرو هستند و برای مصارفی که در آن ها انتقال نیرو از محرک نیازمند قدرت و دور معینی هستند از آن ها استفاده می شود. گیربکس ها بعلت مکانیزم خاصشان دارای قیمت های بالاتری هستند.
  2. از طریق تسمه: تسمه ها نیرو و حرکت را با دور ثابتی انتقال می دهند. اتصال آن ها بسیار راحت بوده و از طریق فولی هایی که بر روی شفت محرک و متحرک وصل می شوند کار انتقال قدرت را انجام می دهند. بدلیل ساختار ساده ی آن ها به نسبت گیربکس ها بسیار ارزانتر هستند و کار کردن با آن ها نیز بسیار راحت تر می باشد.

سطح مقطع تسمه ها در حالت های مختلف بصورت های متفاوتی تولید می شوند. هر سطح مقطع و طراحی برای مکان مناسب خودش استفاده می شود که در صنایع ماشین الات کشتی سازی نیز از سطح مقطع های خاص در هر مکانی مورد استفاده قرار می دهند. خرید تسمه ماشین آلات مختلف و بالاخص ماشین آلات کشتی سازی با دقت در نوع طراحی و جنس آن ها انجام می شود.

فروشنده تسمه ماشین آلات کشتی سازی

فروشنده تسمه ماشین آلات کشتی سازی

فروشنده های تسمه های بازاری که برای مصارف عادی مورد استفاده قرار می گیرند بسیارند اما در بین آن ها فروشنده تسمه ماشین آلات صنایع خاص مانند صنایع کشتی سازی نیازمند تخصص و دانش مختص به خود می باشد. در این بین جنس تسمه باید بسیار مقاوم باشد و هم چنین مصرف کنندگان از لحاظ قیمتی نیز حساسیت های خاص به خود را دارند. قیمت مناسب در کنار کیفیت و دانش تخصصی از ویژگی های یک فروشنده ی خوب و قابل اعتماد می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا