تسمه صنعتیچهارپهلو صنعتی

تولید تسمه و چهارپهلو صنعتی و فولادی | فروش مواد فلزی با بهترین قیمت

تسمه یکی از پر کاربرد ترین ابزار در صنعت و سیستم های مکانیکی است. تسمه یک حلقه ی منعطف است که برای انتقال انرژی و اتصال مکانیکی بین دو شفت استفاده می شود.

تمسه ها را می توان به دور دو پولی پیچید و آنها را هماهنگ با هم در یک جهت یا مخالف هم(در صورتی که به حالت ضربدر بسته شوند) چرخاند.

چهارپهلو نیز جسمی با سطح مقطع صاف و به شکل چهارگوش است که در صنایع فولادی و بسیاری موارد کاربرد دارد و در انواع مختلف با توجه به کاربرد و استفاده آن تولید می شود.

تسمه نقاله و لنت ترمز موتور سیکلت هوندا یکی از انواع تسمه های با کیفیت است که به عنوان حمل کننده اجزای یک سیستم انتقال عمل می کند. همچنین تسمه پلاستیکی مرغوب نیز که کاربرد وسیعی در صنایع بسته بندی دارد از انواع پرکاربرد تسمه خصوصا حمل و نقل می باشد.

تولید تسمه و چهارپهلو صنعتی و فولادی در کارخانه های سراسر کشور با حجم بالا تولید شده و به نیاز بسیار صنعت پاسخی با کیفیت می دهد.

تولید تسمه و چهارپهلو صنعتی و فولادی | فروش مواد فلزی با بهترین قیمت

موارد مصرف تسمه و چهارپهلو صنعتی و فولادی

موارد مصرف تسمه و چهارپهلو صنعتی و فولادیتسمه فولادی از انواع تسمه است که از ورق گالوانیزه, ورق فولادی و یا به صورت فابریک تولید شده و در زمینه های مختلف از جمله بسته بندی به کار می رود.

تسمه فولادی گالوانیزه با کاربرد فراوان در تولید کابل برق و تلفن, تسمه فولادی گرم نورد با قابلیت استفاده در ساخت درب و پنجره و صنایع بسته بندی, تسمه فولادی سرد نورد با قابلیت استفاده در طیف وسیعی از صنایع دوچرخه و ماشین سازی و رادیاتور و انواع کابل های مخابراتی و همچنین تسمه فولادی استنلس استیل که در وسایل جراحی و چاقو سازی و لوازم آشپزخانه به کار میروند از انواع پرکاربرد تسمه فولادی هستند.

تسمه و لنت ترمز نیسان ماکسیما چهار پهلو با کیفیت همواره نیاز اصلی صنعت و بازار بوده و کارخانه های دخلی در تلاش هستند با تولید تسمه و چهارپهلوی مرغوب سطح اقتصاد داخلی را به خود کفایی برسانند.

بزرگترین بازار تسمه و چهارپهلو صنعتی و فولادی

بزرگترین بازار تسمه و چهارپهلو صنعتی و فولادیتسمه و چهارپهلو صنعتی و فولادی کاربرد عظیمی در صنعت ساختمانی, اتومبیل سازی و وسایل مختلف دارند.

بنابراین کارخانه های مختلفی در تهران و شهرستان ها اقدام به تولید انواع تسمه های فولادی و چهارپهلو می کنند. تسمه ها به صورت رول یا به صورت تخت در کارخانه ها تولید می شوند و طول آن ها به صورت استاندارد معمولا 6 متری و یا 12 متری است در حالی که عرض آن ها بر اساس کاربرد بین 20 تا 60 میلی متر است.

ضخامت این تسمه ها نیز میتواند بین 2 الی 20 میلی متر متغیر باشد اما پر کاربرد ترین آن ضخامت 5 میلی متر است. تسمه ها در کارخانه های تولید کننده تسمه و چهارپهلو صنعتی با واحد کیلو گرم به فروش می رسند

اولین تولید کننده تسمه و چهارپهلو صنعتی و فولادی

اولین تولید کننده تسمه و چهارپهلو صنعتی و فولادیکارخانه ها و شرکت های تولید کننده تسمه و چهارپهلو صنعتی و فولادی در ایران مفتخر هستند با ارائه محصولات با کیفیت و با استحکام و همچنین تلاش برای ثبات قیمت در بازار آهن چرخه صنعت و اقتصاد کشور را پر رونق کرده و مواد اولیه بسیاری از محصولات کاربردی در زمینه صنعت ساختمان , خودرو و وسایل منزل را با قیمتی مناسب به بازار عرضه کنند و سهم بسزایی در رشد اقتصاد داخلی داشته باشند.

تمامی کارخانه های تولید تسمه و چهاپهلو فولادی دارای شرکت ها و نمایندگی های فروش می باشند و در سراسر کشور اقدام به پشتیبانی و فروش محصولات می کنند. بنابراین کافی است با یک تماس از شرکت یا محل خود تسمه یا چهارپهلوی مورد نیاز را تهیه کرده و در محل تحویل بگیرید.

صادرات تسمه و چهارپهلو صنعتی و فولادی به قیمت کارخانه

صادرات تسمه و چهارپهلو صنعتی و فولادی به قیمت کارخانهشرکت ها و کارخانه های بزرگ تولید تسمه و چهارپهلو صنعتی به پخش انواع تسمه در کشور پرداخته و کلیه مصرف کنندگان را از خرید حضوری و یا جابجایی این محصولات رهایی بخشیده اند.

همچنین محصولات تسمه و چهار پهلو صنعتی و فولادی به تمامی مشتریان در سراسر کشور با قیمتی مناسب و در کوتاه ترین زمان ممکن صادر می شود تا خیال مشتریان را از یک خرید مناسب از یک کارخانه مرغوب راحت کند.همچنین صادرات انواع این محصولات با قیمتی بسیار پایین و مناسب (به قیمت عمده از کارخانه) به دست خریداران محترم این محصولات می رسد. بدیهی است سازندگان انواع ساختمان و خودرو در تلاش هستند قیمت هزینه های خرید تسمه و چهارپهلوی مورد نیاز را حتی الامکان پایین بیاورند و لذا خرید و سفارش این محصولات با قیمت مناسب برای خریداران بسیار مطلوب خواهد بود.

با کیفیت ترین تسمه و چهارپهلو صنعتی و فولادی در کشور

با کیفیت ترین تسمه و چهارپهلو صنعتی و فولادی در کشورارائه تسمه و چهارپهلو صنعتی و فولادی با کیفیت همواره دغدغه کارخانه های تولید کننده و خریداران در سراسر کشور بوده است. از آن جا که این مواد سهم به سزایی در امنیت خودرو یا ساختمان های در حال ساخت دارند مهم ترین وظیفه کارخانه های تولید این محصولات, تولید آن ها با رعایت کلیه استاندارد های لازم می باشد.

از مزایای پشتیبانی کارشناسان مربوط به تولید کنندگان تسمه و چهارپهلو این است که می توانید با بهره مندی از کلیه اطلاعات و راهنمایی های لازم در نظر گرفتن فاکتورهای مورد نیاز برای یک خرید خوب قیمت های محصولات را با هم مقایسه کرده و درنهایت تصمیم به خرید از فروشندگان این محصولات کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام
    جهت صادرات به عراق نیاز به تسمه فولادی با مشخصات زیر است:
    تسمه فولادی به طول ١٢ متر
    قطر تسمه ٦ میلیمتر
    عرض تسمه ٢٤ سانتی متر
    قیمت ارزی اظهار گمرکی شده،
    ۱)تحویل در کارخانه
    ۲)تحویل مرز سومار
    با توجه به رقابت گسترده و بازار عراق، مستدعی است بهترین قیمت رقابتی ارایه گردد.
    با تشکر
    مولایی
    در ضمن، روی همین شماره، واتس اپ برقرار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا