تسمه صنعتی

قیمت انواع تسمه صنعتی | خرید تسمه به صورت عمده

تسمه ها نوعی ابزار حلقوی هستند که قطعات دستگاه را به هم وصل می کنند و باعث می شود تا موتور به حرکت در بیاید. قیمت انواع تسمه صنعتی در بازار فرق می کند. این ابزار اگر چه بسیار به چشم نمی آید؛ ولی کاربرد زیادی دارد و اگر بریده شود، موتور آشکارا از کار می افتد و باعث متوقف شدن کار می شود.

شما می توانید تسمه را از فروشگاه هایی که لوازم یدکی ماشین و یا فروشگاه هایی که لوازم صنعتی را به فروش می رسانند خریداری نمایید. تسمه ها در صنعت بسیار مهم می باشند و برخی از انواع آن جای نیروی انسانی را نیز گرفته اند. با پیشرفت صنعت، کارایی تسمه ها هم بالاتر رفته است.

قیمت انواع تسمه صنعتی | خرید تسمه به صورت عمده

موارد مصرف تسمه صنعتی

موارد مصرف تسمه صنعتیتسمه ها موارد مصرف مختلفی دارند که در این جا انواع و استفاده شان را شرح می دهیم:

  • تسمه های صنعتی شش گوش: مقاوم در برابر گرما، حرارت، روغن و الکتریسیه. انعطاف پذیری بالا
  • تسمه های صنعتی و کشاورزی دور متغیر: در اره های نواری و غیر از صنعتی همچون ماشین های کارتینک و … کاربرد دارد.
  • تسمه های شکل وی چند خطی: در دستگاه های بزرگ مورد کاربرد قرار می گیرد.
  • تسمه های شکل وی اسپشیال دنده ای: به صورت قالبی تولید و در برابر حرارت، گرما و روغن مقاوم می باشد.
  • تسمه های صنعتی شیار: ضد الکتریسیته، مقاوم در برابر گرما، حرارت و رغن است.
  • تسمه انتقال نیرو: برای پرس های بسیار قدرتمند صنعتی قابل استفاده است.
  • تسمه تایمینگ: از جنس کائوچو ساخته می شوند.
  • تسمه نقاله: وسیله ای ضروری در کارخانه به شمار می رود.

خرید آسان تسمه صنعتی را چگونه انجام دهیم؟

خرید آسان تسمه صنعتی را چگونه انجام دهیم؟خرید تسمه صنعتی از فروشگاه های مختلف اینترنتی، یکی از راه حل های ساده می باشد. شما می توانید در فروشگاه های آنلاین، تسمه تایم مرغوب را خریداری نمایید و از آن در صنعت خود استفاده کنید. در این وب سایت ها شناسایی تسمه خوب هم برای تان مقدور است؛ چون اطلاعات زیادی درباره ابزار و ماشین آلات در این سایت ها نوشته می شود.

صاردات تسمه صنعتی به قیمت کارخانه

صاردات تسمه صنعتی به قیمت کارخانهاگر قصد دارید تا تسمه صنعتی را صادر نمایید، می توانید آن را از نمایندگی ها و یا مستقیماً خود شرکت به قیمت کارخانه خریداری نمایید. تسمه تایم صادراتی یکی از پرفروش ترین اقلام می باشد و در خارج کشور هم مورد استقبال قرار گرفته است. در ایران کارخانه های زیادی هستند که کارشان تولید تسمه صنعتی می باشد. انواع مختلفی از این تسمه ها در کشور تولید می گردد که مورد استفاده کارخانه داران قرار می گیرد.

اولین تولید کننده تسمه صنعتی

اولین تولید کننده تسمه صنعتی از اولین شرکت هایی که کار تسمه صنعتی را در کشور آغاز کرده می توان به شرکت سهند اشاره کرد. این شرکت انواع تسمه نقاله را تولید می کند. همچنین شرکت دیگری که همین چند سال پیش آغاز به کار نمود و جز اولین شرکت هایی به شمار می رود که تسمه تایم و دینام تولید می نماید، شرکت یوژه پارت است. البته شرکت های دیگری نیز هستند که کارشان تولید تسمه صنعتی می باشد. این شرکت ها را می توانید با جستجویی ساده در اینترنت پیدا کنید و کیفیت و کارایی محصولات شان را با کالاهای خارجی مقایسه نمایید.

بزرگترین بازار تسمه صنعتی در کشور

بزرگترین بازار تسمه صنعتی در کشوردر شهرهای مختلف کشور، بازار تسمه صنعتی وجود دارد. در این بازار فروشگاه های متعددی هستند که در کار خرید و فروش تسمه صنعتی می باشند. همین طور می توان به این مسئله اشاره کرد که بیشتر کارخانه های تولیدی در بازارهای گوناگون نمایندگی هایی دارند. این نمایندگی ها وظیفه شان فروش اجناس کارخانه می باشد.

تجارت تسمه در ایران، یک تجارت خوب و پر سودی می باشد. در عین حال با بکار افتادن کارخانه متعدد، شاهد کیفیت بهتر تسمه ها هم می باشیم که این باعث شده تا محصولات شرکت های ایرانی مشتریان بیشتری پیدا کند. همین مسئله سبب گردیده تا بازار تسمه صنعتی گرم باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام خسته نباشید من تسمه از ترکیه میتونم به صورت عمده بیارم فقت مشتریشو ندارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا