نوار نقاله

شرکت های تولید کننده نوار نقاله | عرضه کننده تسمه مرغوب در کشور

تمسه یا نوار نقاله نوارهایی متحرک در ضخامت، ابعاد، رنگ و سایزهای مختلفی هستند که برای جابجایی و انتقال مواد، کالاها و قطعات در صنایع مختلف کاربرد دارند. در واقع نوار نقاله به عنوان مسیر و جاده ای است که باری را جابجا می کند و بصورت متناوب و متداوم این حرکت و جایجایی تکرار می شود. برای نخستین بار در قرن نوزدهم چنین وسیله ای ابداع و به کار گرفته شد.  سیستم انتقال نقاله ای از دو یا چندقرقره تشکیل شده‌است به همراه یک حلقه بی پایان از تسمه یا نواری که مواد را حمل می‌کند و به دور آن‌ها گردش می کند. به این تسمه ها، تسمه های کانوایر نیز گفته می شود و بنا به نقلی برای اولین بار در کارخانه فورد از چنین سیستمی برای انتقال اشیا استفاده شده است.

جنس نوار نقاله با توجه به کاربرد آن متفاوت است. در برخی صنایع جنس نوار نقاله از فلزات خاصی است اما اغلب آن ها لاستیکی هستند. انواع تسمه نوار نقاله شامل نوار نقاله های آج دار، استیل کرد، پی وی سی می باشدV پی وی جی و تسمه نقاله . از این نوار در صنایع گوناگون استفاده می شود از جمله: صنعت سیمان، معادن، صنایع غذایی، صنعت سیمان، و صنایع بهداشتی. شرکت های تولید کننده نوار نقاله، این محصول را با مواد اولیه مختلف برای کاربردهای گوناگون تولید می کنند.

شرکت های تولید کننده نوار نقاله | عرضه کننده تسمه مرغوب در کشور

شرکت های تولید کننده نوار نقاله

شرکت های تولید کننده نوار نقالهبنا به کاربردهای گوناگون نوار نقاله و لنت ترمز رنو ساندرو در صنایع مختلف این قطعه پرکاربرد باید با کیفیت باشد. مشخصات نوار نقاله خوب و مرغوب به این شرح است:

  1. نوار نقاله درجه یک باید با مواد اولیه ای کاملا خالص تولید شده باشد و لایه بالایی و زیرین آن از پلاستیک مرغوب باشد و تار و پود مستحکمی داشته باشد.
  2. در نوار تسمه های ساده که برای جابجایی مواد یکسان استفاده می می شود سطح نوار باید بدون برآمدگی و کاملا صاف و یکنواخت باشد.
  3. قدرت کشش بالایی داشته باشند.
  4. در برابر ضربه مقاوم باشند.
  5. قابلیت حمل کالاهی با وزن بالا را داشته باشند.

سفارش نوار نقاله به صورت عمده

سفارش نوار نقاله به صورت عمدهفروش نوار نقاله در ابعاد و سایزهای گوناگون برای صنایع مختلف به صورت عمده و خرده فروشی انجام می گیرد. صنعتگران، صاحبان کارگاه های کوچک صنعتی و کارخانه داران می توانند برای اطلاع از قیمت انواع نوار نقاله صادراتی و مرغوب با کارشناسان فروش در ارتباط باشند.

تولید و عرضه انواع نوار نقاله

تولید و عرضه انواع نوار نقالهوجود دامنه ای وسیعی از صنایع در کشور ما از صنایع فولاد گرفته تا صنایع مواد غذایی و بهداشتی باعث شده است صنعت داخلی قادر به تولید برخی از انواع نوار نقاله ها نباشد و به همین سبب تجارت تسمه و لنت ترمز رنو سیمبل، در سالیان اخیر رواج بیشتری گرفته است. هم چنین برخی از نوار نقاله های تولید داخل که بسیار با کیفیت هستند به کشورهای همسایه صادر می گردند.

اولین تولید کننده نوار نقاله در کشور

اولین تولید کننده نوار نقاله در کشورهمانطور که گفته شد نوار نقاله ها بسته به نوع کاربردی که در صنعت دارند به انواع گوناگونی تقسیم می گردند. نوارهای پلاستیکی در صنایع سنگ، معدن، سیمان و فلزات کاربرد دارند و در دو نوع ساده و آجدار تولید می شوند.  از این نوع نوار در صنایع خوراکی استفاده نمی شود. در صنایع خوراکی و بهداشتی از نوارها یا تسمه های پی وی سی استفاده می گردد، به این سبب که این نوع تسمه ها در سایزها گوناگونی تولید می شوند و امکان جابجایی کالاها از نقطه ای از کارخانه به نقاط دیگر را فراهم می کند. این نوع تسمه در دو نوع صاف و آجدار ساخته می گردد. نوع دیگر تسمه های نمدی یا پارچه ای هستند که با کتان یا پلی استر ساخته می گردند و به علت سازگار بودن با مواد غذایی و دارویی
در 
صنایع بهداشتی و انواع
شیرینی جات مانند بیسکویت ، کلوچه و نان فانتزی کاربرد فروانی دارد

 کارخانجات صنعتی پیوند از اولین تولید کنندگان نوار نقاله های با کیفیت و مرغوب در کشور هستند که محصولی بی رقیب را تولید می نمایند. 

 

شرکت تولید کننده نوار نقاله صادراتی

شرکت تولید کننده نوار نقاله صادراتیشرکت تولید کننده نوار نقاله صادراتی انواع نوار نقاله درجه یک را برای انواع صنایع فعال داخلی تولید و به بازار عرضه می دارد. برای اطلاع از موجودی و استعلام قیمت با کارشناسان و مشاوران فروش ما تماس حاصل نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا