تسمه جوشی مخصوص کاشی

پخش مستقیم تسمه جوشی مخصوص کاشی

وجود تسمه هایی سالم و نیرومند ضامن انتقال صحیح و کامل نیروی موتور به غلطک ها و سایر اجزای متحرک دستگاه است که موجب صرفه جویی در مصرف انرژی و بالا رفتن راندمان کاری سیستم می شود.

لذا جهت تامین نیاز لنت ترمز رنو فلوئنس از کارخانجات تولید و بسته بندی این محصول و انواع کاشی و سرامیک، اقدام به پخش مستقیم تسمه جوشی مخصوص کاشی نموده ایم.

پخش مستقیم تسمه جوشی مخصوص کاشی

بررسی عملکرد تسمه جوشی مخصوص کاشی

بررسی عملکرد تسمه جوشی مخصوص کاشی برای بررسی عملکرد تسمه جوشی مخصوص کاشی لازم است هر سه نوع تسمه موجود را مد نظر قرار دهیم:

  1. تسمه حمل و نقل: این تسمه ها برای انتقال نیرو به کار می روند و با توجه به انعطاف پذیری خوبشان می توانند برای ریل های صاف و زاویه دار انتخاب شوند و به خوبی وظیفه ی انتقال و مرتب سازی را ایفا کنند.
  2. تسمه های سطح مقطع چندضلعی: سطح مقطع ذوزنقه ای هفت و پنج ضلعی ویژگی این نوع تسمه می باشد، از پلی یورتان ساخته شده و با نخ پلی استر جهت افزایش ضریب کشش قوی شده است و می توان ادعا کرد که قویترین نوع تسمه ی موجود بوده و از سطح تخت و آجدار آنها برای پیش راندن کاشی استفاده می شود.
  3. تسمه سطح مقطع گرد: سطح مقطع این تسمه ها کاملا دایره ای بوده، از جنس پلی یورتان و مغزی پلی استر می باشند و برش و جوش آنها به سادگی توسط قیچی و هویه انجام می گیرد. تسمه های گرد از نظر طراحی سطح خارجی به دو دسته صاف شفاف و زبر مات تقسیم می شوند. مدل صاف شفاف به دلیل اصطکاک پایین برای حمل افقی کاشی به کار می رود و نوع زبر برای انتقال نیروی پیشرانه و مرتب سازی کاشی به کار گرفته می شود.

قیمت کارخانه تسمه جوشی مخصوص کاشی

قیمت کارخانه تسمه جوشی مخصوص کاشی قیمت کارخانه تسمه جوشی و لنت ترمز جلو پراید پارس مخصوص کاشی رابطه مستقیمی با نوع آن دارد و بخش عمده قیمت تسمه مخصوص کاشی به مواد اولیه به کار رفته در ساخت آن بر می گردد که در مورد انواع جوشی، اصلی ترین مواد به کار رفته در ساخت تسمه ها پلی یورتان و نخ پلی استر می باشند. پلی یورتان و پلی استر هر دو از مشتقات نفتی و پلیمری بوده و در کشور نفت خیز ما ارزان بدست می آیند و همین موضوع باعث شده بخش اعظم قیمت تمام شده تولید محصولات را تکنولوژی ساخت و کیفیت تولید تعیین کنند.

امروزه به مدد وجود نیروهای متخصص و فعالان در عرصه تولید و پخش تسمه جوشی، انواع مختلف آن با بالاترین کیفیت و تکنولوژی ساخت در داخل کشور تولید و با کمترین هزینه و بالاترین بهره وری برای مشتریان مختلف در صنایع مربوطه عرضه می شود. سهولت دسترسی، عدم محدودیت زمانی، امکان مشاهده جزئیات محصولات و آگاهی از مشخصات اقلام مورد نظر برای خرید از مزایای ثبت اینترنتی سفارش و بازدید از سایت این مجموعه می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا