تسمه سنگین

تولید کننده تسمه سنگین ماشین آلات صنعتی

تسمه ماشین آلات صنعتی از مهمترین اجزای این ماشین هاست. انواع ماشین از جمله ماشین های صنعتی برای عملکرد خود نیاز به تسمه دارند. تسمه بخش های متحرک دستگاه را به یکدیگر متصل کرده و بدون آن کارکرد دستگاه با مشکل مواجه خواهد شد.

تسمه بکار رفته در ماشین های صنعتی و لنت ترمز موتور سیکلت هوندا خاص بوده و مقاومت بالایی دارند. تسمه های بکار رفته در ماشین های مختلف با یکدیگر متفاوتند. در اینجا برخی از ویژگی های تسمه های ماشی آلات صنعتی را بررسی می کنیم.

تولید کننده تسمه سنگین ماشین آلات صنعتی

تسمه ماشین آلات صنعتی چه ویژگی هایی دارد؟

تسمه ماشین آلات صنعتی چه ویژگی هایی دارد؟ از انواع تسمه های صنعتی میتوان به تسمه های انتقال قدرت، تسمه های نقاله، تسمه های وی بلت ، تسمه تایمینگ و تسمه های دنده مخصوص اشاره نمود.

در صنایع لیفتینگ نیز بندهای مقاوم و مجکم برزنتی که برای حمل و نقل بار مورد استفاده قرار میگیرند و از جنس نوعی بافت پلاستیکی مقاوم هستندنیز تسمه نامیده می شود . تسمه ها برای مصارف مختلف و در ماشینهای گوناگون بکارمیروند و بنابه نوع کاربرد متفاوت بوده و باید شرایط و استاندارهای خاصی داشته باشند.

تسمه ها خصوصا در ماشین الات صنعتی به اندازه ای اهمیت دارند که از بین رفتن انها باعث از کار افتادن دستگاه میشود .سیستم انتقال قدرت دستگاه مختل شده اصطکاک افزایش یافته ویا حتی ممکن است باعث سوختن دستگاه شود.

تسمه های صنعتی با توجه به دستگاه و ماشینی که از ان بهره میگیرد انواع مختلف دارند مثلا در دسته ای از تسمه ها باید میزان اصطکاک ایجادشده توسط انها پایین باشد، در برخی دیگر قابلیت انعطاف بالایی باید داشته باشندو در برخی دیگرباید دارای مقاومت کششی بالایی باشند.ب

تسمه اسلینگ و لنت ترمز نیسان ماکسیما یا بافته شده که شامل چندین رشته بافته شده از الیاف لاستیکی مقاوم است در صنایع لیفتینگ و حمل بارمانند جرثقیل ها استفاده میشوند .انواع دیگر تسمه های صنعتی همچون تسمه نوار نقاله که بر روی نقاله ماشین آلات و جابجایی بکار میروند، تسمه های تایمینگ که به عنوان عامل انتفال نیروی محرک با نسبت مشخص بین قطعات ماشین آلات عمل میکنند، تسمه انتقال قدرت که نیروی دورانی و چرخشی را از یک جسم دوار مانند چرخ دنده هابه جسم دیگری منتقل کرده و با گردش خودسبب گردش آن میشوند .

با توجه به اینکه برای هر ماشین صنعتی تسمه خاصی مورد نیار است استاندارد مربوط به هر تسمه نیز متفاوت است . در برخی سیستمها تسمه صنعتی بکار رفته بار کمی را متحمل میشود بنابراین عمر بالایی داشته و کیفیت ان چندان اهمیتی ندارد در صورتیکه در بعضی تسمه ها که خصوصا برای انتقال قدرت در دستگاه استفاده می شود و یا تسمه های تایمینگ بای با کیفیت باشند زیرا عملکرد دستگاه وابسته به عملکرد مناسب تسمه هاست.

سفارش تسمه ماشین آلات صنعتی

سفارش تسمه ماشین آلات صنعتی برای سفارش تسمه صنعتی میتوان به مراکز عرضه کننده تسمه های صنعتی که با کارخانه های تولید تسمه ماشین آلات صنعتی در ارتباط مستقیم می باشند مراجعه نمود. از آنجایی که تسمه از اجزا مهم ماشین های صنعتی است لذا برای خرید آن باید دقت بالایی داشت. شما می توانید تسمه مخصوص ماشین الات خود را از طریق نمایندگی ها سفارش داده و در اسرع وقت آنرا دریافت کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا