تسمه تایمتسمه تایم کنفی

پخش کننده تسمه تایم کنفی باکیفیت

تسمه تایم قطعه ای مهم و کاربردی در ماشین است . در واقع رابط بین میل لنگ و میل سوپاپ می باشد.با چرخش میل لنگ ، میل سوپاپ را هم چرخانده و باعث حرکت سوپاپ ها می شود.

تسمه تایم کنفی و لنت ترمز رنو فلوئنس نوعی تسمه در ماشین آلاتی است که قدرت انتقال با دقت و سرعت بیشتری انجام می شود. پخش کننده در زمینه پخش تسمه تایم کنفی فعالیت دارد و آن را با قیمت مناسب و با کیفیت عالی توزیع می کند و به فروشندگان می دهد.

پخش کننده تسمه تایم کنفی باکیفیت

مقاومت بالا خوردگی دندانه با تسمه تایم کنفی

مقاومت بالا خوردگی دندانه با تسمه تایم کنفی تسمه تایم کنفی باتوجه به کاربرد آن، با گام ها و دندانه های مختلف تولید می شود.این تسمه تایم مقاومت بالایی در برابر خوردگی دندانه و سطح پروفیل دارد.این تسمه از ضریب انتقال قدرت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

این تسمه تایم از نظر کیفیت بسیار عالی و درجه یک بوده و مشتریان کیفیت آن را تائید می کنند.از مواد مرغوب تولید می شود و می توان از آن به مدت طولانی استفاده کرد بدون اینکه دچار مشکلی شود.

همانند زنجیر و چرخ دنده عمل می کند. بالاترین مقاومت و کشش را دارد. این تسمه با توجه به قابلیت خاصی که دارد ، کاملا بدون لغزش حرکت می کند از این رو نیازی به روغن ندارد.

این تسمه چون از کنف ساخته شده، در برابر ضربه و پارگی مستحکم بوده و مانع از آسیب های جدی به قسمت های داخلی موتور می شود. چون اگر این تسمه پاره شود، تنظیم حرکت آن به هم ریخته و در نتیجه سوپاپ ها کج شده و نهایتا پیستون دچار شکستگی می شود.

این تسمه نه زیاد شل و نه زیاد سفت بسته نمی شود، طوری بسته می شود که به حالت تعادل برسد و این تعادل باعث شتاب گیری ماشین در زمان مناسب و همچنین حرکت آن می شود.

اگر برای این تسمه ها و لنت ترمز جلو پراید پارس ایراد یا مشکلی پیش آید چ، در اسرع وقت باید آن ها را عوض کرد. چون به تعویق انداختن آن می تواند آسیب جدی به خودرو وارد نماید.

خرید مستقیم تسمه تایم کنفی درجه یک

خرید مستقیم تسمه تایم کنفی درجه یک خرید تسمه تایم باکیفیت خیلی سخت نیست. چون بسیاری از تولید کنندگان این تسمه را با بهترین کیفیت و مواد مرغوب تولید می کنند و در اختیار فروشندگان قرار می دهند.

برای خرید تسمه درجه یک، می توان به طور مستقیم و حضوری اقدام کرد یا می توان به صورت غیر مستقیم و غیر حضوری خریداری کرد. البته خرید مستقیم همیشه مقرون به صرفه و ارزان تر است.

فروش این تسمه امروزه رونق زیادی پیدا کرده و تولیدکنندگان برای درآمد و سود بیشتر، انواع مختلفی از این تسمه را در حجم زیاد تولید می کنند و یک صنعت مهم پرسود به حساب می آید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا