تسمه تايم زانتياتسمه تایم

قیمت کارخانه تسمه تايم زانتيا اورجینال

برای خرید قیمت کارخانه تسمه تايم زانتيا اورجینال بهتر است به سایت این کارخانه مراجعه نمایید، و لیست قیمت‌ های آن را مشاهده کنید تسمه تایم زانتیا یک لوازم ضروری و اصلی در خودرو می‌ باشد، تسمه تایم زانتیا بهتر است از جنس مرغوب استفاده شود و بعد از هر کارکرد کیلومتر آن را عوض نمایید در غیر این صورت اگر به‌ موقع تعویض نگردد ممکن است با مشکلات سنگینی رو به‌ رو شوید.

قیمت کارخانه تسمه تايم زانتيا اورجینال

مزایا انتخاب تسمه تايم زانتيا باکیفیت چیست؟

مزایا انتخاب تسمه تايم زانتيا باکیفیت چیست؟ مزایا انتخاب تسمه تایم زانتیا با کیفیت چیست؟ در این مقاله می‌ پردازیم به بحث و گفتگو راجع‌ به مزایای تسمه تایم با کیفیت و مرغوب،

  1. تسمه تایم زانتیا در خودرو های نسل جدید مانند زانتیا می‌ باشد که وظیفه متصل کردن میل ‌لنگ به میل سوپاپ را برعهده دارد. جنس تسمه تایم زانتیا از لاستیک مرغوب است، که در گذشته به‌ جای استفاده از تسمه تایم در خودرو های قدیمی از زنجیر استفاده می‌ کردند.
  2. وظیفه تسمه تایم زانتیا تنظیم سازی زمان حرکت سوپاپ است از این‌ رو در خودرو ها از تسمه تایم استفاده می‌ کنند.
  3. از مزایای تسمه تایم زانتیا می‌ توان گفت که وزن موتور را نسبت به دنده کاهش می‌ دهد، قدرت موتور را بالا برده و هزینه سرویس و نگهداری را کم می‌ کند، باعث می‌ شود لرزش موتور به‌ شدت کاهش یابد.
  4. باعث افزایش عمر نسبت به دنده تایم و تسمه تایم می‌ شود. تسمه تایم نخست در یک ماشین آلمانی به نام گلاس بکار برده شد و بعد آن کشور آمریکا این قطعه را در خودروهای خود بکار گرفت و بعد از آن استفاده از تسمه تایم در میان خودروها رایج شد.

فروشنده تسمه تايم زانتيا مقاوم

فروشنده تسمه تايم زانتيا مقاوم فروش تسمه مقاوم یکی از عوامل بسیار مهم در انتخاب تسمه تایم زانتیا می‌ باشد، که ما در این‌ جا از شایع‌ ترین عواملی که باعث خرابی تسمه تایم می‌ شوند را به شما خواهیم گفت، مورد اول تعویض نادرست و دومی خرابی واتر پمپ که باعث پاره شدن تسمه تایم زانتیا می‌ شود.

از این‌ رو بهتر است هنگام خرید تسمه تایم مقاوم و مرغوبی را انتخاب نمایید. فروشنده تسمه تایم زانتیا موظف است شما را برای انتخاب یک تسمه تایم مرغوب راهنمایی کند. قیمت تسمه زانتيا بستگی به برند و نوع جنس آن دارد.

برند های بسیاری از تسمه تایم زانتیا در بازار وجود دارد که از معروف‌ ترین آن‌ ها می‌ توان به تسمه تایم دایکو، گتس، بوش و ایساکو اشاره کرد، در گذشته تسمه تایم از جنس فلز بود که باعث ایجاد سر و صدای فراوانی در ماشین می شد از این رو تصمیم گرفتند این قطعه را از پلاستیک تولید کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا