تسمه تایمینگ

قیمت بهترین تسمه تایمینگ صنعتی TIMING BELT

یکی از لوازم مصرفی مهم و ضروری در خودرها تسمه تایمینگ است که در مدت زمان مشخصی باید این قطعه تعویض گردد و در صورت عدم توجه به آن خسارت سنگینی به وجود می آورد در نتیجه باید هنگام خرید از بهترین نوع قطعه و جنس خوب خریداری شود.

امروزه شرکت های زیادی در سطح کشور به تولید تسمه تایمینگ صنعتی TIMING BELT مشغول هستند و با بهترین کیفیت و مرغوبیت بالا تولید و عرضه می کنند و در انواع مختلفی و جنس های گوناگون برای خودرو ارائه شده است و می توان گفت قیمت تسمه تایمینگ صنعتی بستگی به کیفیت و برند و کارایی آن دارد.

قیمت بهترین تسمه تایمینگ صنعتی TIMING BELT

تسمه تایمینگ صنعتی TIMING BELT را بشناسید

تسمه تایمینگ صنعتی TIMING BELT را بشناسید تسمه تایم مانند زنجیر و چرخ دنده عمل میکند و دنده های این تسمه درگیری مناسبی با شیارهای چرخ دنده ایجاد میکند و تسمه تایمینگ در خودروها و در صنایع استفاده شایانی دارند.این تسمه به نوعی تسمه مکانیکی و ضدلغزش اطلاق میشود و تسمه تایم چرخش و دوران میل لنگ را همزمان سازی میکند، به نحوی که سوپاپ های موتور در مدت زمان مشخص و معینی باز و بسته میشوند و در طی مکش و بیرون دهی سیلندر ضربه میزنند.

از آنجا که لاستیک و متریال بکار رفته در ساختمان تسمه تایمینگ در اثر حرارت تولید شده به مرور زمان این تسمه ها نیاز به تعویض پیدا می کنند. و طول عمر تسمه تایمینگ توسط تولید کنندگان بر حسب مدت زمان کاری و یا فاصله حرکتی تعیین میشود.

صادرات تسمه تایمینگ صنعتی TIMING BELT

صادرات تسمه تایمینگ صنعتی TIMING BELT در بازار که لوازم صنعتی را به فروش می رسانند و انواع تسمه تایمینگ صنعتی را دارند و آن را به صورت جزئی و عمده به مشتریان ارائه می دهند.امروزه یکی از پرکاربردترین قطعات خودروی که بسیار اهمیت دارد که شرکت های زیادی توانسته اند صادرات تسمه TIMING BELT را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب به کشورهای خارجی صادر کنند که این امر بر اقتصاد کشور بسیار تاثیرگذار می باشد. که صادر برتمام نقاط جهان امکان پذیر است و فروش این محصول به صورت جزئی و عمده عرضه می گردد.

تولیدکنندگان انواع مختلف تسمه تایمینگ را تولید و سفارش خرید عمده را به صورت مستقیم و صادراتی نیز ارائه داده اند که برای مشتریان شرايط ویژه ای و استثنایی فراهم شده است که محصول مورد نظر را به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای می توان خریداری کرد و این شرايط بر قیمت مناسب محصول تاثیر زیادی دارد. و از قیمت و نوع و جنس محصولی می توان از این طريق اطلاع پیدا کرد و در صورت لزوم محصول را در کمترین وقت می توان در مکان مورد نظر تحویل گرفت.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا