تسمه شیاری PK

فروشگاه تسمه شیاری PK صنعتی

فروشگاه فروش تسمه شیاری PK صنعتی، جدیدترین مدل ها و به روز ترین مدل ها و متنوع ترین انواع تسمه شیاری هایی که در صنعت به عنوان یک محصول پر کاربرد هستند را عرضه می نمایند و معمولاً فروشی که از این فروشگاه‌ها انجام می‌ شود نیز بالا است زیرا مشتریان کاملا اعتماد دارند و هنگامی که می خواهید این تسمه را خریداری کنند به این فروشگاه ها بیشتر مراجعه می نمایند تا با تنوع نیز بیشتر آشنا شوند.

فروشگاه تسمه شیاری PK صنعتی

مقایسه تسمه شیاری PK و PM

مقایسه تسمه شیاری PK و PM تسمه های شیاری از سری محصولاتی هستند که برای انتقال برای انتقال قدرت استفاده می‌ شودن و معمولاً ترکیب تسمه های تخت با تسمه های شیاردار ای با هم باعث می‌ شود که قدرت انتقال نیروی دینامیکی افزایش پیدا کند. مدل های مختلفی از آنها وجود دارد که می خواهیم به بررسی دو مدل از آنها بپردازیم.

یکی از مدل‌ های مدل PK می باشد که این محصول به روش اینچی و متریک نامگذاری شده است برای نامگذاری آن از حرف انگلیسی K شروع شده است زاویه که برای دندانه های محصول در نظر گرفته شده که حدود ۴۰ درجه می باشد و در صنعت های مانند صنایع ریز پنکه اره برقی بیشتر این محصول کاربرد دارد.

مدل بعدی مدل pm باشد که این محصول نیز برای نامگذاری از حرف m شروع شده است زاویه بین دندان‌ های آن حدود ۹۰ درجه می باشد و برای ساخت نیشکر برای دستگاه‌ های کوچکتر مورد استفاده قرار می گیرد.

تولید کننده تسمه شیاری PK مقاوم

تولید کننده تسمه شیاری PK مقاوم تولید کننده تسمه شیاری PK مقاوم از ترکیب کردن چند تسمه مختلف این محصول را به دست می‌ آورد و مقاوم بودن آن سبب شده است که بیشتر در صنعت این تسمه جایگزین شود. شرکت های مختلف و کارخانه های مختلفی هستند که این تسمه ها را در رده تولید قرار دادند و برخی از آنها توانستند که محصولات را به صورت انبوه تری تولید نمایند.

بعد از اینکه تولید تسمه PK را به اتمام رسید آن را به صنایع مختلف ارسال می‌ کنند و استفاده از آن به صورت کاملا مناسب و درستی انجام شود هر کدام از این تسمه ها در جای خودشان کاربرد دارند و نمی‌ توان از یک مدل به عنوان مدل دیگری استفاده کرد.

تولیدکنندگان این مسئله را در نظر دارند از این رو همواره در تلاش می باشند که هر کدام از مدل‌ هایی که وجود دارد را به صورت انبوه تولید نمایند تا محصول از نظر استفاده کردند در مضیقه نباشد اما برخی اوقات به خاطر وجود نداشتن برخی ماده های اولیه تولید به صورت درستی پیش نمی رود و مجبور به واردات این محصول می شویم.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا