تسمه تردمیل

شرکت فروش تسمه تردمیل اصلی

شرکت فروش تسمه تردمیل اصلی با تمام توان و قدرت خود تلاش می کند تا محصول را با کیفیت بالای در اختیار مشتریان بگذارد به همین دلیل توانسته به کسب و کار خود رونق دهد و حرفی برای گفتن در بازار های خارجی داشته باشد.
تسمه تردمیل و لنت ترمز رنو ساندرو که به آن نوار تردمیل هم می گویند یکی از قسمت های اصلی دستگاه تردمیل است که باعث حرکت و به کار افتادن دستگاه ورزشی تردمیل می شود.

شرکت فروش تسمه تردمیل اصلی

4 ویژگی تسمه تردمیل اصلی

4 ویژگی تسمه تردمیل اصلی

4 ویژگی تسمه تردمیل اصلی شامل گزینه های زیر می شوند:

  • به صورت دو لایه می باشد.
  • قسمت زیرین آن از جنس دو لایه کتان پلی استر و نیمه کتان یا همان نیمه پلی استر می باشد.
  • مقاومت بالای در مقابل سایش و کشش دارد.
  • نخ پشت آن از الیاف آنتی استاتیک می باشد.

تسمه تردمیل مقاومت بالای دارد چون همیشه در حال اصطکاک و گردش می باشد و با پای شخص دونده به طور مستقیم در ارتباط است این قسمت دستگاه با صفحه ثابت تردمیل در سطح زیرین و با غلطکهای دستگاه در ابتدا و انتها تحت فشار مستقیم می باشد به همین در مقابل کشش و سایش هم مقاومت بالای دارد.

همان طور که در بالا اشاره کرده ایم سطح زیرین تسمه با صفحه ثابت در ارتباط می باشد که این باعث شده بین آن ها اصطکاک ایجاد شود که این می تواند باعث ایجاد الکتریسته ساکن شود که جریان الکتریسیته موجب می گردد با گذشت زمان به برد دستگاه تردمیل آسیب وارد شود به همین دلیل تولید کنندگان در بافت نخ پشت تسمه از الیاف آنتی استاتیک استفاده می کنند.

در ضخامت های 1.5، 3 و 2.2 میلی متر تولید می شود که ضخامت 1.2 میلی متر دارای یک لایه نخ و یک لایه pvc آجدار می باشد و هنگامی که عرض تسمه کمتر از 40 سانتی متر باشد از آن استفاده می کنند علاوه بر این برای دستگاه های تردمیل ساده خانگی کاربرد دارد.

از پرکاربرد ترین ضخامت تسمه تردمیل و لنت ترمز رنو سیمبل می توان به ضخامت 2.2 میلی متری اشاره کرد که برای بیشتر دستگاه های تردمیل قابل استفاده می باشد و از دو لایه پی وی سی و دو لایه نخ تشکیل شده است و برای تردمیل های باشگاهی کاربرد دارد.

تسمه با ضخامت 3 میلی متری همانند تسمه با ضخامت 2.2 میلی متری است و تنها تفاوت آن ضخامت بالای لایه آجدار آن می باشد از دو الیاف کتان و پلی استر در بافت لایه های تسمه استفاده می کنند.

مرکز خرید بهترین تسمه تردمیل اصلی

مرکز خرید بهترین تسمه تردمیل اصلی

مرکز خرید بهترین تسمه تردمیل اصلی به دلیل این که محصول را با کیفیت بالا و قیمت مناسبی در اختیار مشتریان می گذارد توانسته تبلیغات دهان به دهان خود را افزایش دهد قبل از خرید تسمه تردمیل باید با روش های که نشان می دهد که تسمه باید تعویض شود آشنا باشید که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اگر حس کرده اید که از دستگاه تردمیل بوی شبیه به سوختن پلاستیک به مشام شما می رسد باید به تعویض تسمه اقدام بفرمایید.
  • هنگام بروز مشکل در قسمت زیرین یا رویی تسمه باید به خرید و تعویض آن اقدام بفرمایید.
  • هر 4 تا 6 سال یکبار باید به تعویض و خرید تسمه تردمیل اقدام نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا