تسمه تایمینگتسمه تایمینگ صنعتی

سفارش تسمه تایمینگ صنعتی TIMING BELT باکیفیت

تسمه تایمینگ صنعتی TIMING BELT محصولی است که برای انتقال قدرت در تجهیزات صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد، این محصول در جنس های متفاوتی تولید می شود که هر کدام ویژگی خاص خود را دارند.

سفارش تسمه تایمینگ صنعتی TIMING BELT و لنت ترمز رنو ساندرو با کیفیت از طریق این مرکز معتبر امکان پذیر می باشد، این محصول درجه یک با قیمتی ارزان و ویژه به صورت بی واسطه ارائه می شود و نحوه سفارش آن غیر حضوری و آنلاین است.

سفارش تسمه تایمینگ صنعتی TIMING BELT باکیفیت

آشنایی با تسمه تایمینگ صنعتی TIMING BELT

آشنایی با تسمه تایمینگ صنعتی TIMING BELT تسمه تایمینگ TIMING BELT یکی از پرمصرف ترین انواع تسمه های انتقال قدرت بوده که در عین استحکام دارای قابلیت انعطاف و کششی نیز می باشد، در دو طرف این تسمه دندانه هایی وجود دارد که سبب افزایش سرعت و دقت آن می شود، این محصول غالبا از جنس لاستیک، فیبر و پلی اورتان ساخته می شود و از قدرت بالایی برخوردار است، در لایه داخلی تسمه تایم لاستیکی الیاف نخ و سیم استیل وجود دارد.

از نوع لاستیکی این محصول نسبت به جنس پلی اورتان بیشتر استفاده می شود زیرا انعطاف پذیری بالایی داشته و در مقابل حرارت هم مقاوم می باشد، البته باید گفت که تسمه تایم پلی اورتان خاصیت ضد سایشی دارد و در برابر روغن و اسید از استحکام فراوانی برخوردار است به همین دلیل بیشترین موارد مصرف این نوع تسمه در صنایع غذایی است، هر دندانه از این تسمه یک گام محسوب می شود و اندازه آن مشخص و استاندارد است.

هر دستگاهی یک اندازه مشخص از تسمه تایم و لنت ترمز رنو سیمبل نیاز دارد که می توان آن را با توجه به دستگاه مورد نظر برش داد، این محصول در بسته های رولی تولید می شود و کد انگلیسی مخصوص روی آن حک می شود، این محصول در برابر حرارت زیاد ایمن بوده و علت استفاده از آنها ایجاد زمان بندی برای حرکت محرک ها می باشد.

فروشگاه تسمه تایمینگ صنعتی TIMING BELT

فروشگاه تسمه تایمینگ صنعتی TIMING BELT فروشگاه تسمه تایمینگ صنعتی این محصول را ه صورت عمده و با قیمت مناسب عرضه می کند، این محصول طبق استانداردهای ویژه و با استفاده از بهترین مواد اولیه ساخته شده و میزان مقاومت و کارایی آن بسیار بالا است، پیشنهاد می شود اگر می خواهید تسمه تایم اصل و درجه یک را خریداری نمایید از خدمات این فروشگاه استفاده کنید.

فروش تسمه تایمینگ TIMING BELT با ضمانت انجام شده و قیمت در نظر گرفته شده برای آن مقرون به صرفه خواهد بود چرا که بدون حضور واسطه گران توزیع شده و به نرخ واقعی و اصلی به دست مشتریان می رسد، سایتی که پیش روی شماست سایت اختصاصی این فروشگاه معتبر می باشد که می توانید از طریق آن سفارشات کلی تسمه تایم را به سهولت انجام دهید تا سریعا ارسال گردد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا