تسمه تايم پژو ۲۰۶تسمه تایم

خرید مستقیم تسمه تايم مقاوم پژو ۲۰۶ تيپ 1

مرکز صادرات تسمه تايم پژو ۲۰۶ تيپ 1 باکیفیت بهترین نمونه های این محصولات را برای ارائه به بازارهای خارجی در نظر گرفته و قیمت های مناسبی هم برای فروش آن در نظر دارد. این مرکز تلاش دارد تا شرکت های خارجی را به تهیه نمونه های عالی از تسمه تایم ترغیب کند و دسترسی آسان به خرید آن را ایجاد نماید.

خرید مستقیم تسمه تايم مقاوم پژو ۲۰۶ تيپ 1

مشخصات تسمه تايم پژو ۲۰۶ تيپ 1

مشخصات تسمه تايم پژو ۲۰۶ تيپ 1 همانطور که می دانید یکی از ساده ترین و در عین حال مهم ترین اجزا در یک خودرو تسمه تایم است که معمولا در سرسیلندرهای خودرو قرار دارد و وظیفه ای مهم را در این سیستم بر عهده دارد.

تسمه تایم ها میل لنگ و لنت ترمز یوشیتا را به میل سوپاپ متصل می کنند و چرخش آن ها را هماهنگ خواهند کرد. وجود تسمه تایم در هر خودرویی ضرورت دارد، ما در اینجا می خواهیم نمونه های مخصوص برای پژو 206 تیپ 2 را به شما معرفی کنیم.

تسمه تایم پژو 206 تیپ 1 چه خصوصیاتی دارد:

• این تسمه تایم از لاستیک ساخته شده است و طراحی آن وجود رشته های فیبری را نشان می دهد که به افزایش استحکام تسمه کمک می کند.

• دندانه هایی در این تسمه قرار دارد که مانع از لغزش آن خواهد شد.

• دوام و طول عمر تسمه تایم مناسب برای پژو 206 بسیار زیاد است.

• این تسمه تایم مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار زیاد دارد و به ندرت دچار آسیب دیدگی می شود.

• تسمه تایم پژو 206 از اصالت برخوردار بوده و محصولی کاملاً اورجینال به شمار می رود. با توجه به مواردی که بیان کردیم به جرات می توان گفت که خرید و استفاده از این تسمه تایم مساوی بوده با یک انتخاب بسیار عالی و ارزشمند که می تواند انتظارات شما مشتریان از کیفیت و کارایی یک تسمه تایم را به صورت ویژه تامین نماید.

فروشنده تسمه تايم پژو ۲۰۶ تيپ 1

فروشنده تسمه تايم پژو ۲۰۶ تيپ 1 با توجه به آنچه در خصوص خصوصیات ارزشمند انواع تسمه تایم گفته شد ممکن است بسیاری از شما پرسش هایی در خصوص قیمت این محصول داشته باشید، البته که آگاهی از قیمت های متناسبی که برای خرید و فروش انواع تسمه تایم در نظر گرفته شده است از اهمیت بالایی برخوردار است.

قیمت تسمه تایم باکیفیت 206 تیپ 1 و لنت ترمز نیسان مورانو بسیار متناسب است و این تناسب از مهمترین دلایل برای جذب حداکثری مشتریان به خرید آن به شمار می رود. این قیمت ها بسته به جنس و کیفیت ساخت انواع تسمه تایم برای آن تعیین می شود، طبیعی بوده که اگر جنس درجه یک از تسمه تایم 206 را که ساخت معتبرترین برندهای فعال در این حوزه است را سفارش دهید می بایست هزینه های بیشتری را برای خرید آن بپردازید. البته همانطور که می دانید خرید عمده تسمه تایم مساوی بوده با پرداخت بهای کمتر در ازای دریافت تعداد بیشتری از این محصولات است.

خرید تسمه تايم پژو ۲۰۶ بسیار راحت است. فروش تسه تایم پژو به راحتی صورت می گیرد

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا