تسمه نقاله آجدار

تولید کننده تسمه نقاله آجدار لاستیکی

از انواع وسایل پر کاربرد برای راحت شدن کار حمل و نقل در صنایع, تسمه نقاله می باشد. تولید تسمه نقاله در انواع مختلف با هدف به کار گیری در صنایع مختلف انجام می گیرد. کارایی ویژه این تسمه نقاله ها موجب شده تا روند تولید افزایش پیدا کند و این وسیله در صنایع مختلف جایگاه ویژه ای پیدا کرده است. تولید کننده تسمه نقاله آجدار انواع این تسمه نقاله ها را با استفاده از بهترین و مرغوب ترین متریال تولید می کند.

تولید کننده تسمه نقاله آجدار لاستیکی

تسمه نقاله آجدار گزینه مناسب انتقال مواد

تسمه نقاله آجدار گزینه مناسب انتقال مواد یکی از بهترین راه ها برای انتقال مواد در حجم های زیاد، استفاده از دستگاه های مکانیکی و صنعتی می باشد. تسمه نقاله آج دار مناسب برای حمل انواع کالا ها، مواد و محصولات در جا های زاویه دار و سیب دار می باشد. تسمه نقاله داری آج هایی در ارتفاع های مختلف می باشد و ارتفاع آج های آن معمولا 6، 8، 10، 15 و 32 میلی متر می باشد.

هم چنین در ضخامت ها و تعداد لایه های مختلف تولید می شود. لنت ترمز موتور سیکلت هوندا و تسمه نقاله ها پوشش های لاستیکی دارند که به نام تسمه کانوایر نیز شناخته کمی شوند. تسمه نقاله ها امکان حمل مواد و محصولات را با حد اکثر زاویه 45 درجه به راحتی فراهم می کنند. این وسیله برای تولاید محصولات و بسته بندی آن ها بسیار کاربرد دارد.

هم چنین برای تخلیه بار نیز از تسمه نقاله آجدار استفاده می شود. آج های روی تسمه نقاله از ریزش مواد و سر خوردن کالا ها بر روی آن جلوگیری می کند. حداکثر عرض این تسمه نقاله ها 140 سانتی متر می باشد.

قیمت روز تسمه نقاله آجدار شکل V

قیمت روز تسمه نقاله آجدار شکل V تولید تسمه نقاله آجدار برای کاربرد های مختلف در صنایع و به کار گیری در زمینه های مختلف به صورت انبوه انجام می گیرد. انواع مختلف تسمه نقاله های آج دار لاستیکی در مدل ها و اندازه های متنوع با قیمت های متفاوت عرضه می شوند.

تسمه نقاله آج دار یکی از بهترین انواع تسمه نقاله ها می باشد که با داشتن خصوصیات مهم امکان حمل و نقل را به راحتی فراهم می کند. بازار خرید این تسمه نقاله ها در صنایع مختلف به خصوص صنایع تولیدی و بسته بندی بسیار پر رونق می باشد.

قیمت تسمه نقاله لاستیکی و لنت ترمز نیسان ماکسیما با توجه به ارتفاع آج ها و دیگر خصوصیات این تسمه نقاله، بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد تا امکان تهیه آن برای تسریع در انجام کار های مختلف صنعتی به راحتی فراهم شود. تسمه نقاله های آج دار در بالا ترین کیفیت تولید شده و به صورت عمده نیز به دست مشتریان می رسند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا