تسمه انتقال نیرو با کیفیت عالی

توزیع تسمه انتقال نیرو با کیفیت عالی

تسمه انتقال نیرو همانطور که از اسمش پیداست ابزاری است که نیرو را از یک قسمت دستگاه به قسمت های دیگر آن منتقل میکند. خوشبختانه در ایران انواع مختلف و متعددی از لنت ترمز کامیون و تسمه انتقال نیرو تولید و عرضه بازارمی شوند. این تسمه ها با توجه به نوع دستگاه صنعتی انتخاب شده که مسلما از نظر مقاومت و کیفیت اهمیت زیادی دارد. این مراکز تولید و توزیع توانایی خود را در تامین نیاز مشتریان خود افزایش داده و همواره بهترین ها را در اختیارشان قرار میدهد.

توزیع تسمه انتقال نیرو با کیفیت عالی

مشخصات تسمه انتقال نیرو چیست؟

مشخصات تسمه انتقال نیرو چیست؟ دومدل از تسمه از جمله تسمه انتقال نیرو با لایه ی پلی آمید ،و تسمه انتقال نیرو با لایه ی نخ پلی استر ،بیشترین کارایی را دارند.که در صنعت هایی همچون نساجی ،بسته بندی و …مورد استفاده قرار میگیرند.

به طور کلی هفت مدل تسمه و لنت ترمز کوییک در سیستم های مختلف نصب و اجرا میشوند.که هر کدام ویژگی و مشخصات خاص خود را دارند.

این هفت مدل عبارت اند از:

۱.تسمه گرد : معمولا از جنس لاستیک ساخته میشوند.این تسمه ها معمولا برای انتقال بارهای تقریبا سبک طراحی می شوند.

۲. تسمه تخت:تسمه های تخت نسبت به بقیه تسمه هاکاربرد کمتری دارند. بیشترین کاربرد این تسمه ها در سیستم هایست که قدرت زیادی را به یک دستگاه دیگر امنتقل میکنند.

۳.تسمه ذوزنقهای یا وی شکل : پرکاربردترین وسیله انتقال بار در فواصل کوتاه می باشند.صدا و لرزش این تسمه ها تقریبا کم است ومراقبت از این تسمه ها و تعویض آنها بسیار راحت است و سریع انجام میشود.

تسمه ذوزنقه ای یکپارچه:این مدل تسمه ها از چند رشته تسمه که به وسیله یک نوار اتصال محکم به شکل دائمی به هم وصل شده اند.

۵.تسمه ذوزنقه ای بندبند،: این تسمه را لایه هایی محکم از مواد بافته شده و لاستیکی تشکیل می دهند.

۶.تسمه تایمینگ :.این مدل تسمه ها اساس همان تسمه های تخت می باشند که در یک طرف دندانه دارند.دندانه های تسمه با دندانه های قرقره درگیر می شوند این مدل تسمه به روانکاری نیاز ندارد. و نیاز به مراقبت کمتری دارند .

و در آخر تسمه تخت با شیارهای V شکل که ویژگیو کاربرد خاص خود را دارد.

خرید مستقیم تسمه انتقال نیرو صادراتی

خرید مستقیم تسمه انتقال نیرو صادراتی کشور ایران در تولید انواع تسمه انتقال نیرو فعالیت موفقی دارد که از سوی شرکت های مختلفی صورت میگیرد.. تسمه ها به طور کلی به سه مدل تقسیم میشوند که شما می توانید با در نظر گرفتن مشخصات تسمه خوب انتقال نیرو آن را خریداری و مورد استفاده قرار دهید.

انواع تسمه را شرکت های متعددی که در کار تولید هستند وارد بازار میکنند.شما میتوانید از طریق نمایندگی های آنان و هچنین گرفتن مشاوره خرید خود را انجام دهید

برای خرید تسمه صادراتی خوب با قیمت مناسب بهتر است به فروشگاه های اینترنتی هم سر بزنید. برخی از این فروشگاه ها با قیمت پایین تری نسبت به بازار تسمه را به فروش می رسانند

توزیع تسمه انتقال نیرو توسط کارخانه های تولید کننده ،شرکت های وارد کننده، نمایندگی های شرکت های تولیدی و فروشگاه های آنلاین بازارهای بزرگ اینترنتی صورت میگیرد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا