تسمه تایمینگ

قیمت کارخانه تسمه تایمینگ مدار باز مقاوم

همه ی رانندگان و مالکان خودرو با کلمه ی تسمه تایم به خوبی آشنا هستند و می‌دانند یکی از مهم ترین قطعات خودرو تسمه تایم است. این قطعه به قدری حائز اهمیت است که کوچکترین سهل انگاری در تعویض به موقع آن، باعث آسیب به موتور خودرو شده و خسارات مالی شدیدی به بار خواهد آورد. تسمه تایمینگ مدار باز، قطعه ای است که در مجموعه تولیدی ماهان تسمه باکیفیتی عالی و مقاوم به بازار عرضه می‌گردد.

قیمت کارخانه تسمه تایمینگ مدار باز مقاوم

موارد کاربرد تسمه تایمینگ مدار باز

موارد کاربرد تسمه تایمینگ مدار باز تسمه تایم به عنوان یکی از اصلی ترین قطعات خودرو، همواره باعث نگرانی تمام رانندگان و صاحبان خودرو است. اگر این قطعه پاره شود قطعا هزینه های هنگفتی را رو دستتان خواهد گذاشت. این قطعه یک تسمه ی دندانه دار است که در گذشته ای نه چندان دور زنجیرمانند بود و بعد ها به تسمه تغییر شکل داد و به عنوان یک قطعه ی اساسی ،در قسمت داخلی خودرو به عنوان یک زمان بند و هم زمان ساز، وظیفه ی باز و بسته کردن سوپاپ ها از طریق میل لنگ و میل بادامک را بر عهده دارد.

زنجیره‌ای قدیمی به دلیل اینکه سروصدای زیادی ایجاد می‌کردند جای خود را به تسمه تایم دادند، برای کم کردن صدای تسمه ها دندانه های آن را به شکل خمیده و منحنی طراحی کرده اند تا مقاومت آن را نیز بالا ببرند. وجود این قطعه از آن جهت حیاتی است که مانع برخورد پیستون به سوپاپ ها است به عنوان یک محرک دنده ای عمل می‌کند. نگهداری از تسمه ها نیازمند دقت و رسیدگی است. این قطعه به نوعی طراحی و ساخته شده است که در برابر گرما و سرما مقاوم است.

تسمه تایم ها نیز مانند هر وسیله ی دیگری نیازمند آن هستند که بعد از مدتی معین تعویض شوند. بنابراین بعد از طی مسافت حداکثر 6000 کیلومتر و یا گذشت حداکثر 4 سال، عمر آن ها به پایان می‌رسد. این قطعه خاصیت کشسانی دارد و از جنس موادی به نام پلی اورتان طبق استاندارد های بین المللی ساخته می‌شوند. ماهان تسمه نیز با استفاده از مواد اورتان درجه یک به تولید تسمه تایمینگ مقاوم مشغول است.

تولید تسمه تایمینگ مدار باز بدون واسطه

تولید تسمه تایمینگ مدار باز بدون واسطه تسمه تایمینگ های مدار باز به دلیل ویژگی هایی که دارند سرو صدای کمتری تولید می‌کنند و بسیار ارزان تر از مدل های قدیمی هستند. اگر این وسیله را به صورت مستقیم و بدون واسطه از ماهان تسمه خریداری کنید بدون شک توانسته اید در هزینه های خود صرفه جویی کنید. اگر از فروشندگان این نوع قطعات هستید میتوانید به صورت عمده و با قیمت بسیار کمتر این قطعات را از ماهان تسمه خریداری کنید. قیمت تسمه تایمینگ مدار باز تولید شده توسط ماهان تسمه از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا