نوار نقاله

فروش نوار نقاله / کارخانه تولید انواع آن در ایران

 در سرتاسر جهان از نوار نقاله در بخش‌های صنعتی، واحدهای بسته‌بندی و واحدهای مونتاژ استفاده می شود نوار نقاله ها می توانند حمل و نقل اقلام با اشکال عادی و غیرعادی را از یک نقطه به نقطه دیگر صرف نظر از وزنشان تسهیل کند. بسته به نوع نوار نقاله که استفاده می شود انسان و مواد در وضعیت های افقی یا شیب دار جابجا می‌شوند مواد بدون توقف بر روی سطح نوار نقاله از یک نقطه به نقطه دیگر حمل می شوند.

 فروش نوار نقاله با انواع مارک ها و ای پی های گوناگون در بازارهای داخلی و خارجی به گونه های مختلفی در حال انجام است مانند فروش اینترنتی، فروش در فروشگاه های شهری و یا فروش به صورت عمده از تولیدی ها و یا کارخانه جات.

فروش نوار نقاله / کارخانه تولید انواع آن در ایران

نوار نقاله چیست و چه انواعی دارد؟

نوار نقاله چیست و چه انواعی دارد؟ نوار نقاله در عبارت از دو کلمه نوار و نقاله ساخته شده است، که عبارت نوار نشان از یک حلقه بسته دارد که به صورت پهن و عرض دار و انعطاف پذیر است که نقاله قابلیت نقد کردن جسم یا جرمی را توسط نوار نشان می‌دهد که به آن تصمیم نقاله نیز گفته می‌شود، این نوار دائماً در حال کشش و انعطاف است پس باید در برابر نیروهای کششی و خمشی استحکام کافی داشته باشد نوار نقاله ها از دو بخش و تجهیزات مکانیکی ساخت میشود بردیا تسمه نوار نقاله چندین نوع متفاوت دارد :

  •  یک تسمه لاستیکی
  •  تسمه های نقاله پی وی سی
  •  تسمه نقاله توری
  •   تسمه نقاله های زنجیری

دسته بندی انواع نقاله از لحاظ شکل ظاهر و کاربرد آنها:

  •  نوار نقاله با بستر لغزان
  •   نوار نقاله با بستر ساخته شده از غلطک
  • نوار نقاله افقی
  •  نوار نقاله با شیب رو به بالا و رو به پایین
  •  نوار نقاله ترمز و مقیاس
  •  نوار نقاله فلزی
  •  نوار نقاله تور سیمی
  •  نوار نقاله قابل حمل
  • نوار نقاله فرودگاهی

بزرگترین شرکت های تولید کننده نوار نقاله در ایران

بزرگترین شرکت های تولید کننده نوار نقاله در ایران شرکت فیدار گستر یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده نوار نقاله در ایران است، که پس از ۱۰ سال فعالیت موفق به عنوان فروشگاه فیدار گستر شرکت فولاد گستر اصل اطلس پارس در سال ۱۳۹۴ با هدف تهیه و تامین قطعات صنعتی شامل، انواع تسمه های صنعتی، نوار نقاله و … آغاز به کار نمود و در این راستا توانسته است به جایگاه قابل قبولی بین اهالی صنعت دست یابد.

دفتر اصلی شرکت پدیده گستر همچنین فروشگاه های مرکزی آن در بازار آهن تهران واقع شده است و فروشگاه شماره دوم آن نیز در شهرستان سمنان دایر می باشد. دیدار گستر علاوه بر محصولات ساخته شده این امکان را داراست که تا با عقد قرارداد با شرکت ها و واحدهای تولیدی نسبت به تهیه و تامین سایر قطعات صنعتی در صنایع نساجی نفت گاز و پتروشیمی صنایع غذایی صنایع سلولزی و … اقدام  کرده است.

همچنین برند های زیادی اقدام به فروش این محصول کرده اند مانند:

نوار نقاله سهند

نوار نقاله دنا

مرکز خرید و فروش انواع نوار نقاله

مرکز خرید و فروش انواع نوار نقاله مرکز خرید و فروش انواع نوار نقاله در بسیاری از شهرهای ایران وجود دارد فروش نوار نقاله معمولاً از طریق برخی از سایت‌های اینترنتی انجام شده تا همه افراد در شهرهای مختلف می توانند نسبت به خرید آنها اقدام نموده و از مزایای آنها بهره مند شود همچنین  شهرهای زیادی از جمله تهران، اصفهان، شیراز،و تبریز پیشرفت چشمگیری در این‌باره کردن دارند. نوار نقاله جهت بارگیری را بهتر است از مراکز خریداری نمود که در تولیدات کلی و به نرخ عمده نقش به سزایی را ایفا می‌کند . مرکز فروش اصلی این دسته از اقلام در دنیای کنونی اغلب به شکل اینترنتی فعال است امروزه با کمک بسیاری از ابزار آلات که به صورت روز افزون تولید و در دسترس قرار می گیرد انجام کارها با سهولت امنیت بالاتری همراه خواهد بود مانند نقاله ها

لیست قیمت روز نوار نقاله دست دوم

لیست قیمت روز نوار نقاله دست دوم لیست قیمت روز نوار نقاله دست دوم  یا همان نوار نقاله کار کرده ، طبعاً با توجه به استفاده از آن قیمت نوار نقاله کمتر از جنس اولیه و درجه یک  آن دارد.

 لیست خرید نوار نقاله در بازار کنونی :

عرض ۵۰. تایوان. ده میل. ۵۰۰ای پی:  قیمت ۱۴۰۰۰۰ تومان

 عرض ۵۰. ترک. ده میل. ۵۰۰ ای پی:   ۱۴۵۰۰۰ تومان

 عرض ۵۰ سهند. ده میل. ۴۰۰  ای پی:  ۱۵۰,۰۰۰ تومان

 عرض ۵۰. اوکراین. ده میل. ۴۰۰ ای پی:  ۱۸۲۰۰۰ تومان

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا