تسمه تردمیل

فروش انواع تسمه تردمیل خانگی

فروش انواع تسمه تردمیل خانگی به صورت آنلاین رواج فراوانی پیدا کرده است چون در این روش عرضه کنندگان می توانند میزان فروش خود را چندین برابر کنند و مشتریان هم می توانند به راحتی از سراسر کشور خرید خود را انجام دهند تسمه تردمیل یکی از قطعات محیط دستگاه تردمیل می باشد و با قدرت موتور حرکت می کند و از کیفیت بالای برخوردار می باشد چون به طور مستقیم با کف پای فرد دونده ارتباط دارد.

فروش انواع تسمه تردمیل خانگی

راهنمای خرید تسمه تردمیل خانگی

راهنمای خرید تسمه تردمیل خانگی

برای خرید تسمه تردمیل خانگی و لوازم یدکی خودرو در شیراز باید به نکات زیر توجه بفرمایید:

  • ابعاد آن را با توجه به نوع دستگاه تردمیل خود انتخاب نمایید.
  • برای اطمینان از کیفیت به سراغ برندهای معتبر و صاحب نام بروید.

تسمه انواع تردمیل های خانگی در ضخامت های بین 1.4 تا 1.8 میلی متر تولید می شود و بهترین ضخامت آن بین 1.6تا 1.8 میلی متر است محل دویدن کاربر بر روی تردمیل را تسمه می گویند به همین دلیل دوام و کیفیت بالای دارد و باید حتما در هنگام خرید به کیفیت بالای آن توجه شود.

این بخش تردمیل دو رو می باشد که روی آن از جنس پلاستیک آج دار است که به صورت شکل گریپ، لانه زنبوری، شکل گریپ و آسفالتی می باشد و قسمت زیرین آن در دو جنس پلی استر یا کتان و نیمه پلی استر یا نیمه کتان می باشد.

در هنگام خرید تسمه تردمیل بهتر است نمونه ای که پشت آن کتان می باشد را خریداری نمایید در این جا لازم است به این نکته اشاره کنیم که در هنگام تعویض تسمه تردمیل باید طول و عرض آن را دقیق بدانید برای این منظور باید تسمه را از تردمیل جدا کنید و روی زمین بگذارید و آن را به طور دقیق اندازه گیری نمایید و اگر شما اندازه درست و دقیق تسمه را ندانید نمی توانید تسمه مناسبی را خریداری کنید.

هر 4 تا 6 سال باید تسمه تردمیل را تعویض نمایید تا عمر دستگاه ورزشی تردمیل شما افزایش یابد و کارایی آن بالا برود علاوه بر این اگر بوی سوختگی شبیه به سوختن پلاستیک از دستگاه تردمیل شما آزاد شد باید اقدام به تعویض و خرید تسمه نو تردمیل نمایید همچنین اگر مشاهده کرده اید که روی تسمه و زیر آن مشکلی ایجاد شده است باید اقدام به تعویض تسمه تردمیل کنید.

قیمت تسمه تردمیل خانگی ارزان

قیمت تسمه تردمیل خانگی ارزان

قیمت تسمه تردمیل خانگی ارزان بسته به تغییرات نرخ ارز و تورم دارای نوساناتی می باشد علاوه بر این نوع برند، نوع خرید، کیفیت، ابعاد و ضخامت هم روی قیمت لنت ترمز کاپرا و تسمه تردمیل ارزان اثر گذار هستند.

در هنگام خرید علاوه بر قیمت تسمه تردمیل باید در مورد ضخامت های آن هم اطلاعاتی را کسب کنید به عنوان نمونه تسمه های دو لایه با ضخامت 2.2 میلی متری و دو لایه پی وی سی قدرت کششی بالای دارند به طوری که می توانید برای تردمیل باشگاه هم از آن استفاده نمایید.

نمونه دیگر تسمه هایی می باشند که ضخامت 3 میلی متری دارند که تعداد لایه آن ها با تسمه های 2.2 میلی متری یکسان است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا