تسمه تایمینگتسمه تایمینگ سیم دار

عرضه کننده تسمه تایمینگ سیم دار قوی

تسمه تایمینگ سیم دار از سیم های قوی و محکم به هم تابیده شده تشکیل شده که برای بالا بردن استحکام کششی کاربرد دارد.این تسمه از انواع تسمه های انتقال قدرت با دقت و سرعت بالا می باشد.عرضه کننده این نوع تسمه، تسمه هایی بسیار مرغوب و از جنس پلی یورتان را ارائه می کند. تولید کنندگان، عرضه تسمه تایمینگ سیم دار را بیشتر برای ماشین آلات صنایع غذایی در نظر می گیرند و با طول یکسان و عرض های متفاوت آن را تولید می کنند.

عرضه کننده تسمه تایمینگ سیم دار قوی

کاربرد تسمه تایمینگ سیم دار در صنعت

کاربرد تسمه تایمینگ سیم دار در صنعت تسمه تایمینگ سیم دار و لنت ترمز رنو ساندرو برای انتقال نیرو از موتور به بخش های دیگر مورد استفاده قرار می گیرد . قیمت این تسمه خیلی کمتر از سایر اجزا می باشد به همین دلیل، در صنعت رکن اساسی و بسیار کاربردی محسوب می شود.

عدم نیاز به موازی بودن شفت ها مثل چرخ دنده، یکی از مزایای مهم این تسمه می باشد. به روغن کاری هم نیازی ندارد و این مسئله در صنعت بسیار حائز اهمیت می باشد.

این ها وزن کم دارند و سبک می باشند از این رو یکی از پرکاربرد ترین و پر مصرف ترین تسمه ها در صنعت به حساب می آیند. در خودرو ها زیاد دیده می شوند.

این تسمه ها نیاز به مراقبت کمتری دارند و بازده مکانیکی بالایی به علت نبود اصطکاک و کشش دارند. ظرفیت زیاد در انتقال بار هم جزء ویژگی های منحصر به فرد آن ها می باشد.

روی تسمه اعدادی نوشته شده، که هنگام تعویض به آن ها توجه کنید . هرگز برای تعویض تسمه کهنه را اندازه گیری نکنید .چون تسمه بر اثر کار، کش می آید. همیشه تسمه مناسب خریداری کنید یعنی تنگ یا گشاد نباشد.

در بعضی مواقع تسمه تایمینگ می تواند برای به حرکت درآوردن سایر اجزا مثل پمپ آب و پمپ روغن مورد استفاده قرار گیرد. این تسمه یکی از مهم ترین قطعات خودرو می باشد.

قیمت روز تسمه تایمینگ سیم دار

قیمت روز تسمه تایمینگ سیم دار قیمت تسمه تایمینگ سیم دار و لنت ترمز رنو سیمبل هر روز در نوسان است.برای مطلع شدن از قیمت آن می توان به سایت ها و مراکز فروش معتبر مراجعه کرد. با آگاهی کامل یک برند معتبر و باکیفیت را خریداری کرد.

در خرید آن بسیار باید دقت کرد چون تسمه نامرغوب و تقلبی به خودروی شما آسیب جدی می زند و تعمیر خودرو هزینه های بسیار سنگینی را در پی خواهد داشت.

برای صرفه جویی در وقت می توان به صورت غیر حضوری و اینترنتی تسمه مناسب با خودروی خود را انتخاب و خریداری کرد. فقط باید در سایز و نوع آن دقت کافی کرد. چون ماشین بدون این تسمه روشن نمی شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا